Стандарт и регламент государственной услуги о предоставлении общежития

Қазақстан Республикасы 
Білім және ғылым министрінің 
2015 жылғы 14 сәуірдегі 
№ 200 бұйрығына 
2-қосымша

«Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты 
1. Жалпы ережелер 
1. «Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет). 
2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі. 
3. Мемлекеттік қызметті жатақханасы бар техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді. 
Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады. 
2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі 
4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері: 
1) техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушылар (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – 10 жұмыс күні; 
2) көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын тапсыруы үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 минут; 
3) көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 минут. 
5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде. 
6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жатақхана беру туралы жолдама. 
Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін ұсыну нысаны: қағаз түрінде. 
7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі. 
8. Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбі мен сенбіні қоса алғанда сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін. 
Алдын ала жазу және жедел қызмет көрсету көзделмеген. 
9. Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі: 
1) осы стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша ұйым басшысының атына жатақханадан орын беру туралы өтініш; 
2) отбасы болған жағдайда, отбасының құрамы туралы анықтама; 
3) ата-анасының (ата-аналарының) қайтыс болуы туралы куәліктің көшірмесі (жетім балалар үшін); 
4) отбасында 4 немесе одан да көп баланың болуы туралы анықтама (көпбалалы отбасылардан шыққан балалар үшін); 
5) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2014 жылғы 1 сәуірдегі № 142-І бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9377 болып тіркелген) бекітілген нысан бойынша мүгедектігін растау туралы анықтама; 
6) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алу үшін құқықты растау туралы анықтама немесе жан басына шаққандағы орташа табысы күнкөріс деңгейінен төмен отбасылардан шыққан балалар үшін атаулы әлеуметтік көмек көрсетудің жоқтығы туралы анықтама; 
7) жеке басын куәландыратын құжат (салыстыру үшін). 
Құжаттардың қабылданғанын растау құжаттарды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні, сондай-ақ мөртаңба, кіріс нөмірі және күні көрсетіле отырып, қолхат беру болып табылады. 
3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі 
10. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетiне (әрекетсiздiгiне) шағымдану: шағым жазбаша түрде: 
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша Министрлік басшысының не оны алмастыратын адамның атына; 
осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетілетін қызметті берушінің басшысының, сондай-ақ республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы органы басшысының атына беріледі. 
Шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны көрсетіліп, Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркелуі (мөртаңба, кіріс нөмірі мен күні) шағымның қабылданғанын растау болып табылады. 
Министрліктің, көрсетілетін қызметті берушінің, жергілікті атқарушы органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады. 
Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады. 
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қарауға жатады. 
11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы. 
4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар 
12. Мемлекеттiк қызмет көрсету орындарының мекенжайлары: 
1) Министрліктің интернет-ресурсында: 010000, Астана қаласы, Орынбор көшесі 8, www.edu.gov.kz; 
e-mail: pressa@edu.gov.kz; 
2) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшада көрсетілген тізімге сәйкес жергілікті атқарушы органдардың интернет-ресурстарында орналастырылған. 
13. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтері, мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар. 
14. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі анықтама қызметтерінің байланыс телефондары Министрліктің www.edu.gov.kz. интернет-ресурсында орналастырылған. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414.

Білім алушыларға жатақхана беру

Қарағанды облысы әкімдігінің 
2015 жылғы 23 маусымдағы 
№ 34/19 қаулысымен бекітілген

“Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру” мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер 
1. “Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру” мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) жатақханасы бар техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары көрсетеді. 
Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру қызметілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады. 
2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны – қағаз түрінде. 
3. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі – “Техникалық және кәсіптік білім беру саласында көрсетілетін мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы” Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2015 жылғы 14 сәуірдегі № 200 бұйрықпен бекітілген “Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру” мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1 қосымшаға сәйкес техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақханаға жолдама беру болып табылады (нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тірке – тізілімінде тіркелген № 11220) (бұдан әрі – Стандарт). 
2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде қызметті берушінің (қызметкерлері) құрылымдық бөлімшелерінің іс-қимылдар тәртібін сипаттау. 
4. Мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша рәсiмдi (iс-қимылды) бастауға Стандарттың 2 қосымшасында белгіленген нысан бойынша өтiнiштiң болуы негiздеме болып табылады, стандарттың 9 тармағына сәйкес (бұдан әрі – құжаттар топтамасы). 
5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына енетін әрбір іс-қимылдардың мазмұны, олардың жүргізілу уақыты: 
1) стандарттың 1 қосымшасына сәйкес нысан бойынша берілген өтінішті қажетті құжаттар қосымшасымен қызметті алушы қызметті берушіге өткізу, ең ұзақ уақыт 15 (он бес) минут ішінде; 
2) қызметті берушінің жауапты қызметкері құжаттарды қабылдау, тексеру, тіркеуді жүргізеді және қызметті берушінің алқа органына ұсынады. Құжаттар топтамасы толық болмаған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылады, ең ұзақ уақыт 1 (бір) жұмыс күні ішінде; 
3) қызметті берушінің алқа органы түскен құжаттарды қарау және мемлекеттік қызметті көрсетуге шешім шығару немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру, ең ұзақ уақыт 5 (бес) жұмыс күні ішінде; 
4) алқа органы оң шешім қабылдағаннан кейін қызметті берушінің жауапты қызметкерінің құжаттарды қызметті беруші басшының қол қоюы үшін жолдауы, ең ұзақ уақыт 2 (екі) жұмыс күні ішінде; 
5) қызметті беруші басшы жолдамаға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою, ең ұзақ уақыт 1 (бір) жұмыс күні ішінде; 
6) қызметті берушінің жауапты қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін қызметті алушыға беру, ең ұзақ уақыт 1 (бір) жұмыс күні ішінде; 
6. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 1 іс-қимыл бойынша мемлекеттік қызмет көрсету іс-қимылының нәтижесі қызметті алушыдан құжаттарды қабылдау болып табылады. Бұл құжаттар топтамасы осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 2 іс-қимылды бастауға негіз болып табылады. Қабылданған құжаттарды алқа органына жіберу осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 2 іс-қимыл нәтижесі және осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 3 іс-қимылды орындауға негіз болып табылады. Мемлекеттік қызмет беру туралы шешім осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 3 іс-қимыл нәтижесі және осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 4 іс-қимылды орындау үшін негіз болып табылады. Құжаттарды қызметті беруші басшыға жіберу осы регламенттің 5 тармағында көрсетілген 4 іс қимыл нәтижесі және осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 5 іс-қимылды орындау үшін негіз болып табылады. Басшының мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қоюы осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 5 іс-қимыл нәтижесі және осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 6 іс-қимылды орындау үшін негіз болып табылады. Қызметті алушыға басшымен қол қойылған нәтижені жолдау осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 6 іс-қимыл нәтижесі болып табылады.

Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде қызметті берушінің (қызметкерлері) құрылымдық бөлімшелерінің өзара іс-қимылдартәртібін сипаттау

Мемлекеттікқызметкөрсетупроцесінеқатысатынкөрсетілетінқызметтіберушініңқұрылымдық бөлімшелерінің тізбесі: 
қызметті берушінің жауапты қызметкері; 
қызметті берушінің алқа органы; 
қызметті берушінің басшысы. 
Әрбір іс-қимылдардың ұзақтығын көрсете отырып құрылымдық бөлімшелердің (қықметкерлердің) өзара іс-қимылдарының бірізділігінің сипаты. 
1) стандарттың 1 қосымшасына сәйкес нысан бойынша берілген өтінішті қажетті құжаттар қосымшасымен қызметті алушы қызметті берушіге өткізу, ең ұзақ уақыт 15 (он бес) минут ішінде; 
2) қызметті берушінің жауапты қызметкері құжаттарды қабылдау, тексеру, тіркеуді жүргізеді және қызметті берушінің алқа органына ұсынады. Құжаттар топтамасы толық болмаған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылады, ең ұзақ уақыт 1 (бір) жұмыс күні ішінде; 
3) қызметті берушінің алқа органы түскен құжаттарды қарау және мемлекеттік қызметті көрсетуге шешім шығару немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру, ең ұзақ уақыт 5 (бес) жұмыс күні ішінде; 
4) алқа органы оң шешім қабылдағаннан кейін қызметті берушінің жауапты қызметкерінің құжаттарды қызметті беруші басшының қол қоюы үшін жолдауы, ең ұзақ уақыт 2 (екі) жұмыс күні ішінде; 
5) қызметті беруші басшы жолдамаға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою, ең ұзақ уақыт 1 (бір) жұмыс күні ішінде; 
6) қызметті берушінің жауапты қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін қызметті алушыға беру, ең ұзақ уақыт 1 (бір) жұмыс күні ішінде; 
Қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелердің (қықметкерлердің) өзара іс-қимылдарының бірізділігінің егжей – тегжейлі сипаты мемлекеттік көрсетілетін қызмет барысында осы Регламенттің қосымшаларына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызмет бизнес іс – қимылдар анықтамасында айқындалады. 
Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау бөлімдерінен тұрады. 
Мемлекеттік қызмет стандартқа сәйкес автоматтандырылмаған және халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы көрсетілмейді. 

“Техникалық және кәсіптік білім 
беру ұйымдарында білім 
алушыларға жатақхана беру” мемлекеттік 
көрсетілетін қызмет 
регламентіне қосымша

“Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға 
жатақхана беру” мемлекеттік көрсетілетін 
қызмет бизнес үдерісінің анықтамалығы

*ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірлік: көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), халыққа қызмет көрсету орталықтарының, “электрондық үкімет” веб-порталының өзара ісқымылдары;

“Техникалық және кәсіптік білім беру 
ұйымдарында білім алушыларға 
жатақхана беру” 
мемлекеттік көрсетілетін қызмет 
стандартына 1-қосымша 
нысан

Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында 
білім алушыларға жатақханалар беру туралы жолдама 
_____________________________________________________________________ 
(техникалық және кәсіптік білім беру ұйымының атауы және мекенжайы) 
Азамат (-ша) ________________________________________________________ 
/тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) 
№ ___жатақханаға орналасуға жіберемін. 
Жатақхананың мекенжайы ______________________________________________ 
20___ ж. «____» _________ cағатта ___ келуді ұсынамын. 
Директор __________ 
(қолы) 
20___ ж. «____» _________ 
М.О.

«Техникалық және кәсіптік білім беру 
ұйымдарында білім алушыларға 
жатақхана беру» 
мемлекеттік көрсетілетін қызмет 
стандартына 2-қосымша 
Нысан 
______________________________ директоры 
_________________________________________ 
(оқу орны директорының Т.А.Ә. (бар болса) 
_______________________ мамандығы бойынша 
_________________________________ тобының 
студенті ________________________________ 
Т.А.Ә. (бар болса)

Өтініш 
Маған жатақханадан бір орын бөлуіңізді сұраймын. 
Келу орны____________________________________________________________ 
20 ж. « » _______ 

 

Приложение 2 
к приказу Министра 
образования и науки 
Республики Казахстан 
от 14 апреля 2015 года № 200

Стандарт государственной услуги 
«Предоставление общежития обучающимся в организациях 
технического и профессионального образования» 
1.Общие положения 
1. Государственная услуга «Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования» (далее – государственная услуга). 
2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством образования и науки Республики Казахстан (далее – Министерство). 
3. Государственная услуга оказывается организациями технического и профессионального образования (далее – услугодатель), имеющими общежития. 
Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя. 
2.Порядок оказания государственной услуги 
4. Срок оказания государственной услуги: 
1) с момента сдачи пакета документов обучающимся в организациях технического и профессионального образования (далее-услугополучатель) услугодателю –10 рабочих дней; (законодательством не предусмотрен, срок сдачи пакета документов установлен исходя из п.9 ст.47 ЗРК Об образовании); 
2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугополучателем –15 минут; 
3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – 30 минут. 
5. Форма оказания государственной услуги: бумажная. 
6. Результат оказания государственной услуги – направление о предоставлении общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги. 
7.Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная. 
8. График работы услугодателя с понедельника по субботу включительнос 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан. 
Предварительная запись и ускоренное обслуживание не предусмотрены. 
9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя к услугодателю: (законодательством не предусмотрен, перечень документов сформирован исходя из п.9 ст.47 ЗРК Об образовании) 
1) заявление на имя руководителя организации о предоставлении места в общежитии по форме, согласно приложению 2 к настоящему стандарту; 
2) справка о составе семьи, при наличии семьи; 
3) копия свидетельства о смерти родителя (родителей) (для детей – сирот); 
4) справка о наличии в семье 4-х и более детей (для детей из многодетных семей); 
5) справка о подтверждении инвалидности по форме, утвержденной приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 1 апреля 2014 года № 142-I (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 9377); 
6) справка о подтверждении права для получения государственной адресной социальной помощи или справка об отсутствии оказания адресной социальной помощи, для детей из семей в которых среднедушевой доход ниже величины прожиточного минимума; 
7) документ удостоверяющий личность (для идентификации). 
Подтверждением принятия документов является выдача расписки с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего документов, а также штамп, входящий номер и дата. 
3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) 
Услугодателя и (или) их должностных лиц по вопросам оказания 
государственных услуг 
10. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг жалоба подается в письменном виде на имя: 
руководителя Министерства либо лица его замещающего по адресу, указанному в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги; 
руководителя услугодателя, а также на имя руководителя местного исполнительного органа города республиканского значения и столицы, района (города областного значения) по адресам, указанным в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги. 
Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии Министерства, услугодателя с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу. 
Жалоба услугополучателя по вопросам оказания государственной услуги, поступившая в адрес Министерства, услугодателя, МИО подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации. 
В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг. 
Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации. 
11. В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке. 
4. Иные требования 
с учетом особенностей оказания государственной услуги 
12. Адреса мест оказания государственной услуги размещены: 
1) на интернет-ресурсе Министерства: www.edu.gov.kz: 
010000, город Астана, улица Орынбор, 8 
телефон: +7 (7172) 742-425 
e-mail:pressa@edu.gov.kz. 
2) на интернет-ресурсах МИО согласно списку, указанному в приложении 3 к стандарту государственной услуги. 
13. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством справочных служб услугодателя по вопросам оказания государственной услуги, единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг. 
14. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства: edu.gov.kz. Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 8-800-080-7777, 1414.

Утвержден 
постановлением 
акимата Карагандинской 
области 
от 23 июня 2015 года 
№ 34/19

Регламент государственной услуги “Предоставление общежития обучающимся 
в организациях технического и профессионального образования”

1. Общие положения 
Государственная услуга “Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования” (далее – государственная услуга) оказывается организациями технического и профессионального образования, имеющими общежития (далее – услугодатель). 
1. Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя. 
2. Форма оказания государственной услуги: бумажная. 
3. Результатом оказания государственной услуги по предоставлению общежития является направление о предоставлении общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования по форме согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги “Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования”, утвержденному приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 14 апреля 2015 года № 200 “Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых в сфере технического и профессионального образования” (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11220) (далее – Стандарт). 
2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги 
4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем пакета документов, согласно пункту 9 Стандарта (далее – пакет документов). 
5. Содержание каждой процедуры (действия) входящей в состав процесса оказанию государственной услуги, длительность его выполнения: 
1) услугополучатель подает услугодателю заявление установленного образца согласно приложению 2 к Стандарту с приложением необходимых документов не более 15 (пятнадцати) минут; 
2) ответственный исполнитель услугодателя осуществляет прием, проверку, регистрацию документов и предоставляет коллегиальному органу услугодателя. В случае не полного пакета документов отказывает в оказании государственной услуги не более 1 (одного) рабочего дня; 
3) коллегиальный орган услугодателя рассматривает поступившие документы и принимает решение в предоставлении государственной услуги либо предоставляет мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги не более 5 (пяти) рабочих дней; 
4) ответственный исполнитель услугодателя при положительном решении коллегиального органа, направляет документы руководителю услугодателя для подписания не более 2 (двух) рабочих дней; 
5) руководитель услугодателя подписывает направление либо мотивированный ответ об отказе не более 1 (одного) рабочего дня; 
6) ответственный исполнитель услугодателя выдает результат государственной услуги услугополучателю не более 1 (одного) рабочего дня. 
6. Результатом действия по оказанию государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является прием документов от услугополучателя. Данный пакет документов является основанием для начала выполнения действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является передача документов коллегиальному органу, которые являются основанием для выполнения действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом по действию 3, указанному в пункте 5 настоящего Регламента является решение о предоставлении государственной услуги , которые являются основанием для выполнения действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом по действию 4, указанному в пункте 5 настоящего Регламента является направление документов руководителю услугодателя, который является основанием для выполнения действия 5 указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом по действию 5, указанному в пункте 5 настоящего Регламента является подписание результата оказания государственной услуги руководителем, который является основанием для выполнения действия 6 указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом по действию 6, указанному в пункте 5 настоящего Регламента является направление подписанного руководителем результата услугополучателю. 
3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги 
7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги: 
1) Ответственный исполнитель услугодателя; 
2) коллегиальный орган услугодателя; 
3) руководитель услугодателя. 
8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия), необходимых для оказания государственной услуги: 
1) услугополучатель подает услугодателю заявление установленного образца согласно Приложению 1 к Стандарту с приложением необходимых документов не более 15(пятнадцати) минут; 
2) ответственныйисполнитель услугодателя осуществляет прием, проверку, регистрацию документов и предоствляет коллегиальному органу услугодателя. В случае не полного пакета документов отказывает в оказании государственной услуги не более 1(одного) рабочего дня.; 
3) 
) коллегиальный орган услугодателя рассматривает поступившие документы и принимает решение в предоставлении государственной услуги либо предоставляет мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги не более 5 (пяти) рабочих дней; 
4) ответственный исполнитель услугодателя при положительном решении коллегиального органа, направляет документы руководителю услугодателя для подписания не более 2 (двух) рабочих дней; 
5) руководитель услугодателя подписывает направление либо мотивированный ответ об отказе не более 1 (одного) рабочего дня; 
6) ответственный исполнитель услугодателя выдает результат государственной услуги услугополучателю не более 1 (одного) рабочего дня. 
9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процесе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему регламенту.

Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

Согласно стандарту государственная услуга не автоматизированная и не оказывается через центр обслуживания населения.

Приложение к регламенту 
государственной услуги 
“Предоставление общежития 
обучающимся в организациях 
технического и профессионального 
образования” 


Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги 
“Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образовании”

*СФЕ – структурно-функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя, центра обслуживания населения, веб-портала “электронного правительства”;

Приложение 1 
к стандарту государственной услуги 
«Предоставление общежития 
обучающимся в организациях 
технического и профессионального 
образования» 
Форма

Направление 
о предоставлении общежитий обучающимся в организациях 
технического и профессионального образования 
_____________________________________________________________________ 
(наименование и адрес организации технического и профессионального 
образования) 
Гражданину (-ке) ____________________________________________________ 
(фамилия, имя, отчество (при его наличии) 
Направляю на заселение в общежитие №___ 
Адрес общежития _____________________________________________________ 
Предлагаю Вам явиться «___»_________20___г. В____час. В ____час. 
Директор ____________ 
(подпись) 
«_____»________20_____г. 
М.П.

Приложение 2 
к стандарту государственной услуги 
«Предоставление общежития 
обучающимся в организациях 
технического и профессионального 
образования» 
Форма 
Директору___________________________ 
____________________________________ 
______________________ Ф.И.О. (при 
его наличии) руководителя учебного 
заведения (отчество при его наличии)/ 
от студента __________________курса 
группы______________________________ 
специальности_______________________ 
____________________________________ 
/Ф.И.О. (при его наличии) полностью/

Заявление 
Прошу Вас выделить мне одно место в общежитии. 
Место прибытия ________________________________ 
«_____» ________________20____г. ______________ 
/подпись/